Питання та відповіді
Графік роботи
Call-центр:
- щодня з 9-00 до 18-00
Магазин в м.Суми, вул. Харківська, 22
- щодня з 9-00 до 18-00
Магазин в м.Суми, вул. Набережна р. Стрілки, 46:
- понеділок - п'ятниця: з 9-00 до 16-00
- субота : з 9-00 до 14:00
Магазин м. Суми, вул. Засумська 2:
- вівторок - неділя: з 8-00 до 15-00
- понеділок: вихідний
На сайті вказано, що товару немає в наявності. Чи можна його замовити?
Якщо товару нема в наявності, то його замовити не можна, але Ви можете залишити свій номер телефону, і ми відправимо Вам SMS-повідомлення, як тільки товар з'явиться в наявності.
Ви можете відмінити замовлення за телефонами:
+38 (050) 30-77-892,
+38 (066) 81-10-411,
+38 (096) 59-29-675.
Як оформити замовлення?
Замоввлення можна оформити:
-
на сайті, заповнивши відповідну форму;
-
зателефонувавши до нашого Call-центру або в онлайн чаті на сайті;
-
відвідавши наші магазини за адресами: м. Суми вул. Харківська, 22, вул. Набережна р. Стрілки, 46, вул. Засумська 2, магазин №7
-
написавши нам в соціальних мережах
СМС повідомлення «замовлення відмінено». Чому мені воно прийшло?
Замовлення відміняється в тому випадку, якщо товару не має на складах або клієн не забрав йогго протягом 2-х днів. Також відміняється, якщо протягоом робочого дня оператору не вдалось зв'язатися з Вами і підтердити замовлення.
Як перевірити стан замовлення?
Ви можете:
- через особистий кабінет на сайті
- зателефонувавши оператору
- звернувшись до адміністраторів у соц. мережах
Чи може змінитись ціна товару?
Ціна фіксується під час підтврдження замовлення оператором. У випадку зміни ціни на сайті, вона залишається в замовленні такою, як і під час оформлення.
Чому на один і той же товар різна ціна/гарантія?
Мова йде про один і той же товар, але представлений різними постачальниками. Гарантія на товар однакова, адже дається виробником. Якість товару однакова.
Якщо ви помітили декілька позицій з різники цінами, то повідомте нам.
Чи можна оглянути товар під час його видачі?
Під час отримання товару Ви маєте право оглянути товар, перевірити його комплектацію і переконатись в уого працездатності.
Як проходить заправка картриджів?
Лазерні картриджі заправляються виключно на Харківській 22.
Заправка картриджів здійснюється протягом 1-2 годин з моменту його прийому. Після заправки клієнт отримує смс повідомлення або, якщо потрібна регенерація, то телефонує оператор. Заправка здійснюється тільки у будні. У вихідні здійснюється тільки видача та прийом картриджів.
Навіщо потрібна карта клієнта?
Карта клієнту потрібна для швидкого доступу до замовлень та їх оформлення.
Коли можа забирати замовлення?
Як тільки товар буде у нас, Вам надійде SMS-провідомлення про те, що замовлення готове до видачі.
Гарантія та сервісне обслуговування
Я могу обменять или вернуть товар?
Да, вы можете обменять или вернуть товар в течение 14 дней после покупки. Это право гарантирует вам «Закон о защите прав потребителя».
Чтобы использовать эту возможность, пожалуйста убедитесь, что:
- товар, не был в употреблении и не имеет следов использования: царапин, сколов, потёртостей, на счётчике телефона не более 5 минут разговоров, программное обеспечение не подвергалось изменениям и т. п.;
- товар полностью укомплектован и не нарушена целостность упаковки;
- сохранены все ярлыки и заводская маркировка.
Если товар не работает, обмен или возврат товара производится только при наличии заключения сервисного центра, авторизованного производителем, о том, что условия эксплуатации не нарушены.
Нужен ли чек для осуществления гарантии?
При выдаче товара менеджеры дают гарантийный чек, который нужно предъявлять в случае возврата или обмена товара. Возврат или обмен товара происходит только на Харьковской, 22.
Я хочу обменять или вернуть товар. Какой график работы у сервисного отдела?
Сервисный отдел работает:
По адресу: г. Сумы, ул. Харьковская, 22
c понедельника по пятницу с 9-00 до 19-00
в субботу—воскресенье: 9-00 до 17-00
Оплата и доставка
Есть ли у Вас терминал? Можно ли оплатить картой?
Терминал есть в обоих офисах. Оплата по терминалу возможна. Но при оплате картой взымается комиссия в размере 2,5 % от стоимости товара.
Нужна ли предоплата по заказу?
Данную информацию уточнит оператор при подтверждении заказа.
Как я могу оплатить свой заказ?
Услуги кредитования и рассрочки не доступны в нашем магазине. Работаем только по полной оплате.
Сейчас доступны такие способы оплаты:
- оплата наличными
- оплата картами Visa и MasterCard
Как осуществляется доставка по городу Сумы?
Доставка стоит по городу - 100 грн., занос в квартиру дополнительно 150 грн за каждую позицию в заказе.
Наш курьер предоставит вам все необходимые документы:
- гарантийный чек
- бланк доставки
Время доставки с Вами согласует оператор, когда сообщит вам о приезде заказа.