Питання та відповіді


Графік роботи

Call-центр:

  • понеділок—п'ятниця: з 9-00 до 19-00
  • субота—неділя: з 9-00 до 17-00

Магазин в м.Суми, вул. Харківська, 22

  • понеділок—п'ятниця: з 9-00 до 19-00
  • субота—неділя: з 9-00 до 17-00

Магазин в м.Суми, вул. Набережна р. Стрілки, 46:

  • понеділок—п'ятниця: з 9-00 до 19-00
  • субота—неділя: з 9-00 до 14-00

Магазин м. Суми, вул. Засумська 2:

  • вівторок - неділя: з 8-00 до 15-00
  • понеділок: вихідний

На сайті вказано, що товару немає в наявності. Чи можна його замовити?

Якщо товару нема в наявності, то його замовити не можна, але Ви можете залишити свій номер телефону, і ми відправимо Вам SMS-повідомлення, як тільки товар з'явиться в наявності.

Як відмінити замовлення?

Ви можете відмінити замовлення за телефонами:

+38 (050) 30-77-892,

+38 (066) 81-10-411,

+38 (096) 59-29-675.

Як оформити замовлення?

Замоввлення можна оформити:

  • на сайті, заповнивши відповідну форму;

  • зателефонувавши до нашого Call-центру або в онлайн чаті на сайті;

  • відвідавши наші магазини за адресами: м. Суми вул. Харківська, 22,  вул. Набережна р. Стрілки, 46, вул. Засумська 2, магазин №7

  • написавши нам в соціальних мережах

    Facebook

СМС повідомлення «замовлення відмінено». Чому мені воно прийшло?

Замовлення відміняється в тому випадку, якщо товару не має на складах або клієн не забрав йогго протягом 2-х днів. Також відміняється, якщо протягоом робочого дня оператору не вдалось зв'язатися з Вами і підтердити замовлення.

Як перевірити стан замовлення?

Ви можете: 

  • через особистий кабінет на сайті
  • зателефонувавши оператору
  • звернувшись до адміністраторів у соц. мережах

Facebook

Чи може змінитись ціна товару?

Ціна фіксується під час підтврдження замовлення оператором. У випадку зміни ціни на сайті, вона залишається в замовленні такою, як і під час оформлення.

Чому на один і той же товар різна ціна/гарантія?

Мова йде про один і той же товар, але представлений різними постачальниками. Гарантія на товар однакова, адже дається виробником. Якість товару однакова.

Якщо ви помітили декілька позицій з різники цінами, то повідомте нам.

Работаете ли вы с юридическими лицами?

Нет, мы предоставляем услуги только физическим лицам.

Чи можна оглянути товар під час його видачі?

Під час отримання товару Ви маєте право оглянути товар, перевірити його комплектацію і переконатись в уого працездатності.

Як проходить заправка картриджів?

Лазерні картриджі заправляються виключно на Харківській 22.

Заправка картриджів здійснюється протягом 1-2 годин з моменту його прийому. Після заправки клієнт отримує смс повідомлення  або, якщо потрібна регенерація, то телефонує оператор. Заправка здійснюється тільки у будні. У вихідні здійснюється тільки видача та прийом картриджів.

Скільки коштує поклейка?

Послуга поклейки плівки на телефон коштує 20 грн.

Унііверсальна плівка на телефон  - 50 грн (30 грн плівка + 20 грн послуга поклейки).

Послуга поклейки плівки на  планшет - 40 грн + вартість плівки.

Послуга поклейки захисного скла на телефон 40 грн, на планшет 80 грн.

Звертаємо Вашу увагу, що ми клеїмо захисні плівки та скло в тому випадку, якщо вони були придбані в магаині «Compservice».

Навіщо потрібна карта клієнта?

Карта клієнту потрібна для швидкого доступу до замовлень та їх оформлення.

Коли можа забирати замовлення?

Як тільки товар буде у нас, Вам надійде SMS-провідомлення про те, що замовлення готове до видачі. 

Гарантія та сервісне обслуговування


Я могу обменять или вернуть товар?

Да, вы можете обменять или вернуть товар в течение 14 дней после покупки. Это право гарантирует вам «Закон о защите прав потребителя».

Чтобы использовать эту возможность, пожалуйста убедитесь, что:

  • товар, не был в употреблении и не имеет следов использования: царапин, сколов, потёртостей, на счётчике телефона не более 5 минут разговоров, программное обеспечение не подвергалось изменениям и т. п.;
  • товар полностью укомплектован и не нарушена целостность упаковки;
  • сохранены все ярлыки и заводская маркировка.

Если товар не работает, обмен или возврат товара производится только при наличии заключения сервисного центра, авторизованного производителем, о том, что условия эксплуатации не нарушены.

Нужен ли чек для осуществления гарантии?

При выдаче товара менеджеры дают гарантийный чек, который нужно предъявлять в случае возврата или обмена товара. Возврат или обмен товара происходит только на Харьковской, 22. 

Я хочу обменять или вернуть товар. Какой график работы у сервисного отдела?

Сервисный отдел работает:

По адресу: г. Сумы, ул. Харьковская, 22

c понедельника по пятницу с 9-00 до 19-00

в субботувоскресенье: 9-00 до 17-00

Оплата и доставка 


Есть ли у Вас терминал? Можно ли оплатить картой?

Терминал есть в обоих офисах. Оплата по терминалу возможна. Но при оплате картой взымается комиссия в размере 2,5 % от стоимости товара.

Нужна ли предоплата по заказу?

Данную информацию уточнит оператор при подтверждении заказа.

Как я могу оплатить свой заказ?

Услуги кредитования и рассрочки не доступны в нашем магазине. Работаем только по полной оплате.

Сейчас доступны такие способы оплаты:

  • оплата наличными
  • оплата картами Visa и MasterCard

Как осуществляется доставка по городу Сумы?

Доставка стоит по городу - 100 грн., занос в квартиру дополнительно 150 грн за каждую позицию в заказе.
Наш курьер предоставит вам все необходимые документы:

  • гарантийный чек
  • бланк доставки

Время доставки с Вами согласует оператор, когда сообщит вам о приезде заказа.